Veelgestelde vragen
Heeft u een technisch probleem met uw TV, HiFi, PC, ...? Hieronder vindt u misschien al de oplossing voor uw probleem. Zo niet, neem dan snel contact met ons op.
Kijkt u analoog? Misschien heeft u de mute knop ingedrukt.
Kijkt u digitaal? Controleer de volumeregeling van uw tv en die van uw digitale tv-setup-box. Waarschijnlijk staat één van de twee op nul of mute.
Waarschijnlijk staat uw tv op de verkeerde ingang en kijkt u nu analoog.
Druk op de afstandsbediening van uw tv-toestel op de knop "source", "AV", "input", of op het icoontje van een tv-scherm met een pijltje erin. Dan krijg u de verschillende ingangen, bv. HDMI1, HDMI2, USB, Video,... U moet nu de juiste input kiezen. Als u niet zeker bent, kan u het rijtje inputs overlopen tot u het beeld van de digitale tv ziet. Test vervolgens met de afstandsbediening van uw digitale ontvanger of u een andere zender kan opzetten.
Controleer eerst waar de fout ligt. Heeft u nog beeld als u analoog kijkt ? Bij alle tv's die door ons geleverd zijn, worden de zenders ook nog analoog afgesteld. Zo kan u ook nog tv kijken als u digitale tv-box stuk is (druk bijvoorbeeld op het cijfer 1 op uw afstandsbediening van uw tv). Als u nog analoog tv kan kijken dan is u digibox stuk. Gelieve contact op te nemen met uw digitale tv provider.
U heeft ook geen analoog tv-signaal maar sneeuw? Uw kabelsignaal is weggevallen. Gelieve contact op te nemen met uw kabelmaatschappij.
U heeft op geen enkele bron beeld: analoog, digitaal, DVD. Dan is er een technisch probleem met uw tv. Gelieve contact op te nemen met uw technische dienst.
» Onze winkels en openingsuren