Gezien de recente ontwikkelingen en het verhoogd risico op besmetting door het coronavirus, zijn wij verplicht ingrijpende maatregelen te nemen om de gevolgen voor onze mensen, jullie als klanten en de continuïteit van ons bedrijf te waarborgen. Daarom zijn onze winkels vanaf vandaag gesloten.

Bestel daarom je producten online of via mail en wij zorgen ervoor dat deze bij je thuis worden geleverd. We nemen de dag zelf nog contact met je op om de plaats en het tijdstip van de levering af te spreken en doen dit op zo’n veilig mogelijke manier om de gezondheid van jou en je gezin maar ook van onze medewerkers te beschermen.

Voor essentiële zaken en ondersteuning kan je een mail sturen, naar info@vanhavere.be en dan nemen we zo snel mogelijk contact op.
 
Blijf veilig, zorg goed voor jezelf en voor elkaar!
Team Van Havere

Veelgestelde vragen

Heeft u een technisch probleem met uw TV, HiFi, PC, ...? Hieronder vindt u misschien al de oplossing voor uw probleem. Zo niet, neem dan snel contact met ons op.

Ik heb geen geluid meer op mijn TV.

Kijkt u analoog? Misschien heeft u de mute knop ingedrukt.

Kijkt u digitaal? Controleer de volumeregeling van uw tv en die van uw digitale tv-setup-box. Waarschijnlijk staat één van de twee op nul of mute.

Ik kijk digitale tv, maar als ik zap met de afstandsbediening veranderen de zenders niet.

Waarschijnlijk staat uw tv op de verkeerde ingang en kijkt u nu analoog.

Druk op de afstandsbediening van uw tv-toestel op de knop "source", "AV", "input", of op het icoontje van een tv-scherm met een pijltje erin. Dan krijg u de verschillende ingangen, bv. HDMI1, HDMI2, USB, Video,... U moet nu de juiste input kiezen. Als u niet zeker bent, kan u het rijtje inputs overlopen tot u het beeld van de digitale tv ziet. Test vervolgens met de afstandsbediening van uw digitale ontvanger of u een andere zender kan opzetten.

Ik heb geen beeld meer.

Controleer eerst waar de fout ligt. Heeft u nog beeld als u analoog kijkt ? Bij alle tv's die door ons geleverd zijn, worden de zenders ook nog analoog afgesteld. Zo kan u ook nog tv kijken als u digitale tv-box stuk is (druk bijvoorbeeld op het cijfer 1 op uw afstandsbediening van uw tv). Als u nog analoog tv kan kijken dan is u digibox stuk. Gelieve contact op te nemen met uw digitale tv provider.

U heeft ook geen analoog tv-signaal maar sneeuw? Uw kabelsignaal is weggevallen. Gelieve contact op te nemen met uw kabelmaatschappij.

U heeft op geen enkele bron beeld: analoog, digitaal, DVD. Dan is er een technisch probleem met uw tv. Gelieve contact op te nemen met uw technische dienst.