Veelgestelde vragen

Heeft u een technisch probleem met uw TV, HiFi, PC, ...? Hieronder vindt u misschien al de oplossing voor uw probleem. Zo niet, neem dan snel contact met ons op.

Ik heb geen geluid meer op mijn TV.

Kijkt u analoog? Misschien heeft u de mute knop ingedrukt.

Kijkt u digitaal? Controleer de volumeregeling van uw tv en die van uw digitale tv-setup-box. Waarschijnlijk staat één van de twee op nul of mute.

Ik kijk digitale tv, maar als ik zap met de afstandsbediening veranderen de zenders niet.

Waarschijnlijk staat uw tv op de verkeerde ingang en kijkt u nu analoog.

Druk op de afstandsbediening van uw tv-toestel op de knop "source", "AV", "input", of op het icoontje van een tv-scherm met een pijltje erin. Dan krijg u de verschillende ingangen, bv. HDMI1, HDMI2, USB, Video,... U moet nu de juiste input kiezen. Als u niet zeker bent, kan u het rijtje inputs overlopen tot u het beeld van de digitale tv ziet. Test vervolgens met de afstandsbediening van uw digitale ontvanger of u een andere zender kan opzetten.

Ik heb geen beeld meer.

Controleer eerst waar de fout ligt. Heeft u nog beeld als u analoog kijkt ? Bij alle tv's die door ons geleverd zijn, worden de zenders ook nog analoog afgesteld. Zo kan u ook nog tv kijken als u digitale tv-box stuk is (druk bijvoorbeeld op het cijfer 1 op uw afstandsbediening van uw tv). Als u nog analoog tv kan kijken dan is u digibox stuk. Gelieve contact op te nemen met uw digitale tv provider.

U heeft ook geen analoog tv-signaal maar sneeuw? Uw kabelsignaal is weggevallen. Gelieve contact op te nemen met uw kabelmaatschappij.

U heeft op geen enkele bron beeld: analoog, digitaal, DVD. Dan is er een technisch probleem met uw tv. Gelieve contact op te nemen met uw technische dienst.